زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 5:41 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



در بهترین ها بهترین باشید
تعداد بازدید 2024
نویسنده پیام
narsis3 آفلاین

کامپیوتر

ارسال‌ ها57
عضویت28 /8 /1395
محل زندگیتهران
سن: 35
تشکرها6
تشکر شده10
نوشیدن اب در ناشتا راز مهم تناسب اندام ژاپنیها
نوشیدن اب در ناشتا راز مهم تناسب اندام ژاپنیها

یکی از عادت غذایی ژاپنی ها نوشیدن یک لیوان آب ولرم با معده خالی است. ژاپنی ها کمتر با چاقی و بیماری های ناشی از آن مواجه میشوند. یکی از دلایل این موضوع داشتن همین عادت نوشیدن آب در ناشتا است. علاوه بر این نوشیدن آب در ناشتا فواید دیگری برای بدن به همراه دارد. ژاپنی ها با نوشیدن آب در ناشتا از بسیاری از بیماری ها پیشگیری می کنند. شاید این کار به نظر شما بسیار ساده باشد اما لازم است بدانید که زمان ناشتا بهترین زمان برای رسیدن این ماده حیاتی به بدن شما است.

یک عادت دیرینه در ژاپن خوردن یک لیوان آب ولرم در زمان ناشتا است. آیا تا به حال به این نکته دقت کرده اید که اکثر مردم ژاپن از تناسب اندام خوبی برخوردار هستند؟ آنها کمتر از مردم اکثر نقاط جهان به چاقی و عوارض آن دچار میشوند. دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد از ژنتیک گرفته تا فعالیت بدنی و عادات غذایی اما تحقیقات نشان میدهد که عادت به نوشیدن آب در ناشتا نیز نقش مهمی در این زمینه دارد.

رساندن آب کافی به بدن نقش مهمی در بهبود متابولیسم بدن و در نتیجه تناسب اندام شما دارد. در تمامی طول روز باید به این مهم توجه کنید اما زمان ناشتا یکی از بهترین زمانها برای ورود این ماده حیات بخش به بدن شما است. زمانی که شما بعد از بیدار شدن یک لیوان آب ولرم میخورید، دستگاه گوارش شما عملکرد بهتری از خود نشان میدهد. خوردن آب در ناشتا باعث دفع بهتر سموم از بدن شما میشود و همچنین باعث میشود که گرسنگی شما تا حد زیادی قابل کنترل باشد. چه چیزی بهتر از این برای تناسب اندام وجود دارد؟

البته نوشیدن آب در ناشتا فواید بسیار دیگری برای سلامتی شما به همراه دارد. برای مثال پوست شما را زیبا میکند، بازده جسمانی شما را افزایش میدهد، بسیاری از دردها را در بدن شما کاهش خواهد داد، درجه حرارت بدن شما را تنظیم خواهد کرد، نوشیدن آب در هنگام ناشتا باعث بهبود عملکرد دستگاه کلیوی شما بشود، شما موهای زیباتری خواهید داشت،سیستم ایمنی بدن شما با نوشیدن آب در هنگام ناشتا تقویت خواهد شد پس در نتیجه شما میتوانیداطمینان داشته باشید که در مقابل ابتلا به بیماریهای مختلف بدن شما مقاومت بیشتری نشان خواهد داد و .....

پس اگر تا به حال علاقه ای به نوشیدن یک لیوان آب در هنگام ناشتا نداشته اید و یا فکر میکنید نوشیدنی های دیگر مانند چای و قهوه برای این زمان مناسبتر است بهتر است در تصمیم خود تجدید نظر کنید. لازم است که این نکته مهم را مجدداً تکرار کنیم که تنها به نوشیدن آب در ناشتا اکتفا نکنید چرا که بدن شما در تمامی طول روز به آب کافی نیازمند است و همواره و در تمامی فصول سال باید مراقب باشید که بدن شما دچار کم آبی نشود.

نوشیدن آب در ناشتا میتواند تأثیر زیادی در تناسب اندام شما و پیشگیری از چاقی و بیماری های ناشی از آن داشته باشد. مردم ژاپن سالهاست به خوبی از این موضوع استفاده میکنند.

گرد آورنده: رنگین کمان دانلود
پنجشنبه 11 خرداد 1396 - 14:24
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 1 کاربر از narsis3 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: armin2000 &
karen آفلاین

اخبار و خبرهای روز

ارسال‌ ها3
عضویت21 /11 /1395
پاسخ : 1 RE نوشیدن اب در ناشتا راز مهم تناسب اندام ژاپنیها
خیلی ممنون مطلب مفیدی بود
جمعه 23 تیر 1396 - 16:12
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
armin2000 آفلاین

موزیک های روز

ارسال‌ ها29
عضویت16 /10 /1390
محل زندگیتهران
سن: 27
تشکرها8
تشکر شده6
پاسخ : 2 RE نوشیدن اب در ناشتا راز مهم تناسب اندام ژاپنیها
ممنون و موفق باشید
سه شنبه 25 اردیبهشت 1397 - 16:47
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش







برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

منتظر حضور مجدد شما هستیم